Paling Comel...=P

Hahaha....berapa kali saya menatap lukisan ini, saya asyik ketawa...sangat lucu, namun comel! (Masuk bakul angkat sendiri). Nampaknya sang pelukis ini masih teringat kenangan sewaktu saya dan kawan-kawan Delegasi Sarjana APM ke Makassar tiba di Wajo...yang mana ketika itu merupakan sesi suaikenal. Paling tak boleh lupa, setiap seorang akan ditanya 'status' masing-masing...jadi saya sengaja berlawak dengan mereka semua...saya beritahu bahawa saya sebenarnya 'sudah berpunya'...tetapi kepunyaan mak dan ayahlah! =P

Betul lah kan? Memanglah saya masih kepunyaan mak dan ayah lagi...jadi sesiapa yang mahu melamar diri ini, kenalah bertanya kepada mak dan ayah saya terlebih dahulu...kan? Kan? Kan? #^^#;;;

Terima kasih buat Andi Agussalim @ Alim Hanas yang rajin melukis wajah saya yang comel ini...(masuk bakul lagi...) Hahahahaha....!!!! XP

Oh ye, ini gambar asal...;)


"Saya sudah berpunya, tetapi kepunyaan mak dan ayah saya..." ;P

Mode petang ini: Sengal

Ulasan

  1. hehehe...
    ane suka buat karikatur di sekolahan dulu... xD

    BalasPadam
  2. bagusnya...pasti ramai teman-teman Alim di sekolah minta Alim buat karikatur yah? Kalo saya ngak bisa melukis karikatur...ngak jadi, malah buruk kalo saya buat. Saya cuma bisa lukis kartun kayak manga Jepang aja. :)

    BalasPadam
  3. kah..kah..kah

    "Awk sayang sy x?"
    "X.....D" (XD)

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Ada Apa Dengan Pengajian Melayu?

KRABI 2018: Itinerari dan Bajet (4H 3M)

Kisah Klasik Untuk Masa Depan (Edisi Raya): Nostalgia Kad Raya