Paling Comel...=P

Hahaha....berapa kali saya menatap lukisan ini, saya asyik ketawa...sangat lucu, namun comel! (Masuk bakul angkat sendiri). Nampaknya sang pelukis ini masih teringat kenangan sewaktu saya dan kawan-kawan Delegasi Sarjana APM ke Makassar tiba di Wajo...yang mana ketika itu merupakan sesi suaikenal. Paling tak boleh lupa, setiap seorang akan ditanya 'status' masing-masing...jadi saya sengaja berlawak dengan mereka semua...saya beritahu bahawa saya sebenarnya 'sudah berpunya'...tetapi kepunyaan mak dan ayahlah! =P

Betul lah kan? Memanglah saya masih kepunyaan mak dan ayah lagi...jadi sesiapa yang mahu melamar diri ini, kenalah bertanya kepada mak dan ayah saya terlebih dahulu...kan? Kan? Kan? #^^#;;;

Terima kasih buat Andi Agussalim @ Alim Hanas yang rajin melukis wajah saya yang comel ini...(masuk bakul lagi...) Hahahahaha....!!!! XP

Oh ye, ini gambar asal...;)


"Saya sudah berpunya, tetapi kepunyaan mak dan ayah saya..." ;P

Mode petang ini: Sengal

Ulasan

  1. hehehe...
    ane suka buat karikatur di sekolahan dulu... xD

    BalasPadam
  2. bagusnya...pasti ramai teman-teman Alim di sekolah minta Alim buat karikatur yah? Kalo saya ngak bisa melukis karikatur...ngak jadi, malah buruk kalo saya buat. Saya cuma bisa lukis kartun kayak manga Jepang aja. :)

    BalasPadam
  3. kah..kah..kah

    "Awk sayang sy x?"
    "X.....D" (XD)

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Ada Apa Dengan Pengajian Melayu?

Ceritera Aku dan Komik

Gerimis di langit, gerimis di hati...dan tsunami...