Koleksi gambar dari bumi Siam =)












Hari ini mood aku dok upload gambar2 yg ada dari dalam hard disk laptop aku ni. Petang tadi upload gambar 'old-skool-time' di profile Facebook, tapi dlm blog ni aku upload gambar2 yang aku dapat daripada ayah angkat aku dari Selatan Thailand. Huhu...

Tengah hari tadi, aku dapat e-mel daripada ayah angkat. Bila aku check, rupanya dia hantar gambar. Tapi semuanya gambar pemandangan di puncak gunung...ermm...tak kutahu kat mana gunung tu tapi Subhanallah...indah belaka! Yang penting di Thailand la tp tak tahu kat province yg mana. Cuma yang pelik, tak ada pula muka ayah angkat kat dalam gambar tu. Tapi tak kisah la, apa pun terima kasih kerana sudi berkongsi dengan saya, ayah! =) Nice pic!

p/s: Bilalah aku dapat ke sana lagi? Rindu pada kenangan manis di Thailand suatu masa dahulu...hu3 =(

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Ada Apa Dengan Pengajian Melayu?

KRABI 2018: Itinerari dan Bajet (4H 3M)

Kisah Klasik Untuk Masa Depan (Edisi Raya): Nostalgia Kad Raya